loader image

Regulamin & Płatności

 Zasady Pobytu w Młynie Tomaryny

Cieszymy się, że nas odwiedzisz! Aby wszystkim naszym gościom żyło się przyjemniej, przygotowaliśmy zbiór informacji i zasad pobytu w naszym siedlisku.


    1. Goście przebywający w Dobrym Zaczynie proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku. Przez cały okres pobytu obowiązuje zasada uszanowania dobrosąsiedzkich stosunków oraz przyrody.
    2. Doba hotelowa trwa od godz. 16:00 w dniu przyjazdu do godz. 12:00 dnia następnego. W szczególnych przypadkach można ustalić inne godziny.
    3. Rezerwacja następuje po wpłacie opłaty rezerwacyjnej stanowiącej 40% całej należności. Wpłata opłaty stanowi równocześnie akceptację regulaminu. Pozostałą część należności za pobyt należy zapłacić przelewem przed planowanym pobytem lub na miejscu. Niewykorzystanie któregokolwiek ze świadczeń przez gościa nie upoważnia do żądania zwrotu zapłaconej kwoty.
    4. Potwierdzenie mailowe rezerwacji przez Gościa (zawierające dowód przelewu) powinno nastąpić w ciągu 24 godzin, w przeciwnym razie rezerwacja zostaje anulowana.
    5. Klienci rezerwujący pobyt w terminie poniżej 14 dni od daty planowanego pobytu zobowiązani są do uiszczenia pełnej opłaty za pobyt w ciągu doby od rezerwacji.
    6. Pełna kwota pobytu opłacana jest 14 dni przed planowanym pobytem. W przypadku braku wpłaty oraz kontaktu do 7 dni przed planowanym pobytem rezerwacja zostaje anulowana, a dokonany przelew za pobyt pozostaje bezzwrotny.
    7. Rezerwując pobyt w Młynie Tomaryny, goście zobowiązani są do wykupienia śniadania, wiąże się to z dodatkową opłatą 50zł/osoba/doba. Oferujemy również obiadokolacje w kwocie 95zł/osoba/doba.
    8. Przy pobytach jednodobowych doliczamy 100zł od osoby za pranie pościeli i sprzątanie pokoju do stawki obowiązującej w danym sezonie.
    9. Wszystkie pokoje posiadają łazienki, na wyposażeniu jest pościel i ręczniki.
    10. W kuchni znajduje się ogólnodostępna kuchenka oraz lodówka dla gości oraz naczynia. Jeżeli goście korzystają z kuchni i naczyń poza podawanymi posiłkami, prosimy o posprzątanie po sobie i pozostawienie miejsca w czystości, tak by inni goście mogli z niego korzystać.
    11. Serwujemy kuchnię wegetariańską, w umówionych przypadkach również wegańską, używamy lokalnych produktów. Codziennie serwujemy obfite śniadania dla wszystkich gości. Przygotowujemy również obiadokolacje (zupa, drugie danie, deser) w miarę zapotrzebowania.
    12. Zachęcamy do korzystania z terenów zielonych, leżaków, kąpieli rzecznych.
    13. Ponieważ posiadamy własną, biodegradowalną oczyszczalnię ścieków, a jej możliwości są ograniczone, prosimy o rozsądne korzystanie z wody.
    14. Prosimy o niewrzucanie do ubikacji czegokolwiek poza papierem toaletowym gdyż grozi to unieruchomieniem kanalizacji. W przypadku spowodowania przez gości awarii kanalizacji, będziemy prosić o pokrycie kosztów naprawy.
    15. Ze względu na bezpieczeństwo i komfort gości palenie papierosów, używanie świec oraz farelek i dodatkowych źródeł ogrzewania w pokojach jest niemożliwe.
    16. Prosimy o niewchodzenie w szpilkach na podłogi drewniane.
    17. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z ich winy. W przypadku spowodowania uszkodzenia wyposażenia/mienia, prosimy  gości o poinformowanie właściciela, celem dokonania naprawy/wymiany. Rekompensata finansowa za w/w naprawę/wymianę zostanie naliczona wg kosztów naprawy i musi być uregulowana najpóźniej w dniu wyjazdu.
    18. W Dobrym Zaczynie obowiązuje cisza nocna 22:00-7:00.
    19. W wypadku chęci przedłużenia pobytu ponad ustalony termin, prosimy o możliwie szybkie zgłaszanie zapotrzebowania u właściciela.
    20. Za rzeczy pozostawione w pokoju właściciel nie ponosi odpowiedzialności. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania pokoju.
    21. Przebywanie psów na terenie siedliska dozwolone jest po uzgodnieniu z właścicielami. Piesek powinien mieć ważne świadectwo sczepień i być wyprowadzany na smyczy. Staramy się, ograniczać ilość psów podczas jednego turnusu. Właściciele proszeni są o sprzątanie po swoich pieskach.
    22. Zapraszanie gości jest jak najbardziej możliwe, ale prosimy ustalać ten fakt z właścicielem.
    23. Goście Dobrego Zaczynu parkują swoje samochody na dużym parkingu przy wjeździe.
    24. W przypadku uwag i zastrzeżeń dotyczących poziomu usług, funkcjonowania urządzeń i wyposażenia, czystości i porządku, gość proszony jest o poinformowanie o tym właściciela.
    25. Obszar Dobrego Zaczynu należy do obszaru Natura 2000.Zgodnie z zapisami w art. 33 ustawy o ochronie przyrody, zabrania się podejmowania działań mogących znacząco negatywnie oddziaływać na cele ochrony obszaru Natura 2000.
    26. Właściciel  zastrzega sobie prawo do żądania opuszczenia terenu Dobrego Zaczynu przez gości nie przestrzegających regulaminu – szczególnie zakłócających  w rażący sposób wypoczynek innym sąsiadom, pod wpływem środków odurzających, agresywnych, bez zwrotu kosztów pobytu.
    27. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.

    Regulamin Płatności

    Regulamin Płatności określaja warunki rezerwacji i najmu apartamentów będących przedmiotem najmu przez Dobry Zaczyn Młyn Tomaryny Anna Góralska Bielska, Jacek Łyszkowicz s.c. NIP: 7393942894, na rzecz Najemcy.

    1. Rezerwacja lub najem równoznaczna jest z zapoznaniem się oraz akceptacją postanowień Regulaminu.
    2. Dane Najemcy, wykorzystywane są jedynie do przeprowadzenia rezerwacji lub najmu oraz nie będą udostępniane osobom trzecim. Najemca wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Wynajmującego jako administratora w celu wykonania Umowy. Najemca ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawienia.
    3. Właściwym do rozstrzygania ewentualnych spraw spornych będzie właściwy rzeczowo Sąd w Olsztynie.
    4. Wszystkie ceny noclegów podawane na stronie https://mlyntomaryny.pl są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT). Cena podana w chwili złożenia przez Najemcę zamówienia jest wiążąca dla obu stron.
    5. Najemca może wybrać formę płatności:

    a) przelew tradycyjny – zapłata przed najmem. Po złożeniu Zamówienia Najemca powinien wpłacić/przelać należność na rachunek bankowy podany na zamówieniu w terminie 1dnia licząc od dnia rezerwacji.
    b) zapłata za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl – zapłata po rezerwacji przed najmem apartamentu. Po złożeniu rezerwacji Najemca powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu Przelewy24. Realizacja najmu następuje po zaksięgowaniu wpłaty Najemcy w systemie płatności Przelewy24;
    c) Najemca zobowiązany jest do zapłaty w terminie 1 dni od dnia zawarcia umowy najmu. Jeżeli w tym terminie Najemca nie dokona zapłaty, wtedy – zgodnie z art. 491 § 1 kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.) – Wynajmujący wyznaczy Najemcy dodatkowy termin na zapłatę, po którego bezskutecznym upływie będzie uprawniony do odstąpienia od umowy. Jeżeli Najemca oświadczy, że świadczenia nie spełni, Wynajmujący może odstąpić od umowy bez wyznaczenia terminu dodatkowego, także przed nadejściem oznaczonego terminu spełnienia świadczenia.

    6. Podmiotem świadczącym usługę płatności elektronicznych jest PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym., krajowa instytucja płatnicza w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru usług płatniczych pod numerem IP24/2014. Nadzór nad wykonywaniem działalności w zakresie usług płatniczych sprawuje Komisja Nadzoru Finansowego.

    Jeżeli masz pytania: Skontaktuj się z Nami

    Z pozdrowieniami
    Gospodarze: Ania i Jacek